Trend alert - logo

Po kilku sezonach swojej nieobecności logomania wraca do łask i to w wielkim stylu! Trend, który wywodzi się z lat 80 - tych i 90 - tych przez kilka sezonów uznawany był nawet za obciach - dzisiaj każda marka modowa, która coś znaczy na rynku wręcz uwielbia epatować swoim logo, które znaleźć można na t-shirtach, bluzach, torebkach, a krótko rzecz ujmując - na każdym elemencie garderoby. Światowej sławy projektanci pokazują na wybiegach jak świetnie można bawić się tym trendem i jak wyglądać cool. W poniższym artykule przedstawiamy krótką historię tego trendu, przejrzymy najświeższe lookbooki marek, które chętnie wykorzystują swoje logo na ubraniach, a na sam koniec przedstawimy Wam najświeższy hot alert, z logo w roli głównej!  

 

Krótka historia trendu na logomanię

Epatowanie logiem marki na ubraniach sięga lat 80-tych - wszyscy zapewne pamiętamy archiwalne kolekcje Gianniego Versace, czy Ralpha Laurena. Ten pierwszy, często pokazywał się na ulicach ubrany od stóp do głów w stylizacje z charakterystycznym logiem swojej marki, jakim jest meduza. Ale to dopiero dekadę później, zainteresowanie logomanią osiagnęło swój modowy szczyt - był to najprostszy i najlepszy sposób na demonstrację swojego dobrobytu i statusu społecznego. Po tym boomie, logomania stała się estetyką samą w sobie i na stałe wpisała się w historię mody. 

Po dziś dzień takie marki modowe jak Calvin Klein, Louis Vuitton i Dior epatują swoimi logami na każdym elemencie garderoby - wszyscy zapewne pamiętają kampanie reklamowe tego pierwszego, który do prezentacji swojej autorskiej linii bielizny zaprasza największe światowe gwiazdy.  W 2007 r. moda ta stała się bardziej subtelna i minimalistyczna - warto zajrzeć do lookbooków takich marek jak Jil Sander, czy Maison Margiela, aby się o tym przekonać. 

W sezonie 2018 logomania została uznana za symbol przynależności do danej grupy społecznej - w erze mediów społecznościowych to obrazy, hashtagi i znaczniki wypierają język pisany. A swoje upodobania, zainteresowania i status społeczny młodzi ludzie wyrażają właśnie poprzez ubrania, które opatrzone są logiem największych domów mody.      

 

Marki, które wykorzystują swoje logo w każdym sezonie

Co sezon można napotkać zestawienie najgorętszych trendów - dyktują je oczywiście największe domy mody, a współcześnie również i influencerzy. Moda na logomanię przemija z każdym sezonem, po czym wraca do nas jak bumerang, ale są marki modowe, które pozostają wierne temu trendowi i pojawia się on co sezon w ich kolekcjach. Do takich marek należy: 

1. Levi’s

Dżinsową tradycję tej marki modowej cenią sobie największe gwiazdy oraz blogerki modowe - można do nich zaliczyć Cameron Diaz, czy Chiarę Ferragni. Pod koniec lat 90 - tych marka przeżywała jeden z największych kryzysów - ludzi zaczęły nudzić klasyczne, powtarzalne  formy ubrań, które przedstawiane były co sezon. Dziś marka Levi’s przeżywa swój renesans - nadal stawia na klasyczne formy, ale nadaje im wyrazistości. Na ulicy codziennie można spotkać przechodnia noszącego biały t-shirt lub bluzę z charakterystycznym, biało czerwonym logo.

2. Fila

To w latach 80-tych firma odnotowała swoją największą popularność - w tej dekadzie rozkwitała odzież sportowa, która chętnie wykorzystywana była w codziennych stylizacjach. Do ich prezentacji firma zapraszała największe gwiazdy sportowe, ale równie chętnie jej ubrania noszone były przez amerykańskich hip - hopowców. Dzisiaj Fila chętnie sięga do swojego archiwum i odświeża modele, które kiedyś uwielbiane były przez ulicę - ich znaczek w kolorze czerwono - biało - granatowym to jeden z najbardziej pożądanych motywów.

3. GAP 

Jeśli ubrania basicowe to tylko GAP - klasyczne kroje i kolory to coś, co przypadnie do gustu fanom minimalizmu. Sportowa odzież opatrzona logiem GAP to najlepsze potwierdzenie na to, jak cool można ubrać się w niedrogich sklepach.           

 

Hot alert: logo

Poznaliście już krótką historię mody na logomanię, przedstawiliśmy Wam również niektóre znane marki, które co sezon wykorzystują swoje rozpoznawalne logo na ubraniach i dodatkach. Teraz nadszedł czas na zestawienie tych elementów garderoby, które musisz mieć w swojej szafie!  

T-shirt z nadrukiem 

To jeden z najczęściej wykorzystywanych elementów garderoby w codziennych stylizacjach. Na rynku dostępnych jest wiele modeli t-shirtów, które potrafią znacznie ożywić naszą stylizację. Jeśli chcesz być cool i pokazać, że wiesz, co w modzie piszczy w Twojej szafie musi koniecznie znaleźć się t-shirt z logo znanej marki. 

 

MOSCHINO - BIAŁY, DAMSKI T-SHIRT Z MISIEM

T-SHIRT MĘSKI, CZARNY PHILIPP PLEIN - APLIKACJA Z LOGO I NADRUK CZASZKI

 

 

Bluzy

Nadchodzą jesienne wieczory, dlatego też powinieneś zaopatrzyć się w bluzę! Niech będzie zgodna z Twoim stylem i Twoimi upodobaniami. Ale pamiętaj jedno: to bluza z logiem jest jednym z najbardziej pożądanych elementów garderoby! 

 

BLUZA Z KAPTUREM, CZARNA, DAMSKA MOSCHINO SWIM

BALMAIN MĘSKA CZARNA BAWEŁNIANA BLUZA Z AKSAMITNYM LOGO

 

 

Buty

Na pewno są wśród Was miłośnicy obuwia, i zapewne nikogo nie zdziwi jeśli powiemy, aby w tym sezonie wybrać buty najwyższej jakości od znanego projektanta.

 

   
 

OFF WHITE - HG RUNNER DAMSKIE SNEAKERSY W KOLORZE KOŚCI SŁONIOWEJ

 

EMPORIO ARMANI - MĘSKIE CZARNE SNEAKERSY ZE ZŁOTYM LOGO

 

 

Nadchodzi jesień, dlatego też nie zwlekaj i już dziś rozpocznij kompletowanie swojej garderoby! 

Darmowe dostawy Szybkie płatności Darmowe zwroty
Instant SSL